Regulamin rezerwacji online
Regulamin sprzedażowy i zasady rezerwacji pobytu w Hotelu Kuźnia Napoleońska przy pomocy formularza rezerwacji na stronie www.kuzniahotel.pl.
Gwarancja rezerwacji
Gwarancją rezerwacji jest otrzymanie potwierdzającej wiadomości mailowej ze szczegółami rezerwacji oraz przedpłata na konto hotelu.
W przypadku braku przedpłaty hotel jest zobowiązany do trzymania rezerwacji do godziny 17:00 w dniu przyjazdu.
W razie braku możliwości kontaktu telefonicznego lub mailowego Hotel zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji bez informowania klienta.
Anulacja
Bezpłatna anulacja rezerwacji jest możliwa na 24 godziny przed rozpoczęciem pobytu wskazanym w rezerwacji.
Hotel zastrzega sobie prawo do anulowania lub zmiany rezerwacji, w przypadku gdy ujawnione zostanie oszukańcze lub niewłaściwe postępowanie klienta, lub w innych okolicznościach, w których ujawnione zostaną pomyłki lub błędy w rezerwacjach albo okaże się, że rezerwacje są rezultatem pomyłki lub błędu.
Godziny pracy recepcji
W momencie przyjazdu w recepcji należy podać numer rezerwacji. Recepcja jest czynna przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.
Faktury
ABY OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT NA FIRMĘ należy w formularzu rezerwacji wpisać dane oraz NIP firmy lub niezwłoczne po dokonaniu rezerwacji przesłać dane firmy wraz z NIP na następujący adres e-mail: rezerwacje@kuzniahotel.pl. Brak tych danych może uniemożliwić wystawienie faktury VAT na firmę.
Zasady zameldowania
Pokój jest dostępny od godziny 15:00 w dniu rozpoczęcia pobytu określonego w rezerwacji.
Zasady wymeldowania
Pokój musi zostać zwolniony najpóźniej do godziny 12:00 w dniu wyjazdu określonego rezerwacją.
Wejście na Basen i Jacuzzi
Wejście na basen i jacuzzi jest możliwe tylko w godzinach otwarcia basenu. Jednocześnie brak dostępności basenu z powodów technicznych lub rozporządzeń sanitarnych nie jest podstawą do obniżenia ceny wynajęcia pokoju.
Zasady dotyczące dzieci
Dzieci w wieku do lat 6 nocują bezpłatnie, jeżeli śpią na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 7 są liczone jako pełnopłatne.
Ceny
Ceny związane z rezerwacją Usług są podawane przed, w trakcie i po dokonaniu rezerwacji.
W przypadku Usług Zakwaterowania podane ceny są cenami za pokój w wybranym terminie dla wybranej liczby osób. W przypadku zakwaterowania większej liczby osób w pokoju niż wskazywała to rezerwacja, cena zostanie odpowiednio zmieniona.
Przy potwierdzeniu rezerwacji Usługi łączna cena brutto jest wskazywana Klientowi w walucie handlowej Obiektu i obowiązuje tylko przez okres wskazany na Stronie.
W przypadku płatności na rzecz Obiektu całkowitej kwoty rezerwacji Usługi w walucie innej niż waluta potwierdzona w rezerwacji, koszty wymiany ponosi Klient. Należy zauważyć, że jeżeli na Stronie pojawia się przeliczenie waluty potwierdzonej w rezerwacji na inną walutę, jest ono podawane na zasadzie czysto orientacyjnej i pozaumownej, biorąc pod uwagę w szczególności możliwe zmiany kursów walutowych w okresie pomiędzy dokonaniem rezerwacji a pobytem na terenie Obiektu.
O ile na Stronie nie zaznaczono inaczej, opcje (np. śniadanie, niepełne lub pełne wyżywienie itp.), które nie są oferowane w momencie rezerwacji Usługi, nie są wliczone w cenę.
Ceny uwzględniają podatek VAT obowiązujący w dniu rezerwacji, a każda zmiana stawki VAT będzie automatycznie odzwierciedlona w cenie wskazanej w dniu wystawienia faktury.
Wszelkie zmiany lub wprowadzenie nowych podatków ustawowych lub regulacyjnych nałożonych przez właściwe organy będą automatycznie uwzględniane w cenie wskazanej w dniu wystawienia faktury.
Ponadto, niektóre oferty promocyjne są dostępne tylko na Stronie i są sprzedawane wyłącznie w Internecie, nigdy zaś w recepcji Obiektu.
Dane Osobowe
Wszelkie informacje dotyczące ochrony danych osobowych realizowanej przez Obiekt, znajdują się w Polityce Prywatności obiektu
Obsługa klienta i reklamacje
W przypadku reklamacji związanych z rezerwacją Usługi na Stronie obsługa klienta jest do Państwa dyspozycji. Prosimy o kontakt:
e-mail: rezerwacje@kuzniahotel.pl
Zadzwoń: +48 (22) 256 97 07